reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Bujna

Pavol Bujna

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, žijúci odmalička v Bratislave, zaujímam sa o to čo sa deje okolo mňa a preto si myslím, že by som mohol byť prospešný touto činnosťou a dúfam, že moje názory dokážu zaujať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Jeseň/zima

Pavol Bujna

Jeseň/zima

Keď sa povie slovo jeseň/zima, veľa ľudí si predstaví scénu z reklamy na lieky posilňujúce pamäť = vysmiatych a spokojných starcov sediacich v lásky plnej atfosmére pred domovom dôchodcov. Iným sa pri slove jeseň/zima vybavia šťastné a bezstarostné deti hrajúce sa s opadaním lístím.

  • 27. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 232x
  • 0
Najväčší vedecký objav nasledujúcich desiatich rokov

Pavol Bujna

Najväčší vedecký objav nasledujúcich desiatich rokov

Určite sa zhodneme na tom, že to, čo ľudstvo vynájde v najbližších desiatich rokoch, bude iste pôsobivé. Už samotná evolúcia nám dokazuje, že človek je tvor tvorivý/kreatívny a neustále zlepšuje svoje životné podmienky vo všetkých smeroch. Od primitívnych nástrojov v praveku až po rakety schopné opustiť zemský povrch a vydať sa do kozmu. Kam to ale celé vedie? Dokedy to bude takto pokračovať? Kde a či je tá pomyselná hranica kde to všetko končí?

  • 22. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 204x
  • 10
Bezpečnosť internetu

Pavol Bujna

Bezpečnosť internetu

Bezpečnosť (predovšetkým detí) na internete, je rovnako diskutabilná téma ako mnohé iné. Je však veľmi populárna, najmä kvôli masovému rozšíreniu internetu ako takého v posledných pár rokoch. Sú teda naše deti v bezpečí, alebo sa máme obávať a chrániť ich pred ďalšou hrozbou tohto sveta?

  • 22. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 361x
  • 1
Človek sa potrebuje "vyrozprávať"

Pavol Bujna

Človek sa potrebuje "vyrozprávať"

Dnes som zistil, že každý človek má túžbu sa niekomu vyrozprávať, podeliť sa o svoje problémy, skúsenosti. Nikdy som tomu nerikladal zvlášt dôležitú rolu v živote, považoval som to skôr za také "babské" záležitosti ale, skúsenosti posledných dní ma presvedčili o opaku...

  • 26. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 122x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu